espressocafe.ro

miercuri, 10 februarie 2016

Servicii funerare non-stop

In ultimii ani parca auzeam tot mai des oamenii spunand ca in tara asta nu mai poti nici macar sa mori, dar nu am dat niciodata importanta vorbei, caci nu ma afecta cu nimic atata timp cat eu si toti cei dragi mie eram bine. Sa nu va mire. Asa suntem noi, oamenii, construiti. Ne e mila de semenii nostri, dar nu suferim cu adevarat cand auzim ca o inmormantare costa cat costa, ca omul care vrea sa respecte traditia trebuie sa cheltuie o multime de bani pe pomeni si parastase, ca uneori e greu chiar si sa iti scoti mortul de la morga unui spital. Am simtit toate astea pe pielea mea abia cand am pierdut-o pe mama. In primul rand am cautat sa gasim niste servicii funerare non-stop, insa in orasul meu nu am gasit. Ne-am multumit cu ceea ce ne-a iesit in cale. Apoi am vrut sa o scoatem din spitalul in care murise. Usor de spus, greu de facut. Nu voi intra in amanunte aici si acum. Cert este ca atunci cand te loveste necazul, e bine sa stii unde poti gasi servicii funerare, caci te vei izbi de tot felul de probleme si de nevoi si vei gasi prea putina lume capabila sa te ajute. 

Pas cu pas am aflat ca noi am fost intr-un fel norocosi ca mama s-a stins din viata la spital. Nu am mai avut grija medicului care sa constate decesul (este nevoie de 2 examinari care se fac numai dupa ce au trecut 6 ore de la neplacutul eveniment). De acest lucru s-au ocupat la spital medicii, insa tare greu le-a mai fost sa coboare fisa de pe sectie la morga spitalului, la fel cum greu le-a fost si sa semneze actul constatator. Daca mama ar fi murit acasa, puteam apela fara grija la o firma de servicii funerare non-stop pentru a solicita un medic care sa constate decesul, dar si pentru toate celelalte probleme. Pana la urma, dupa ce am tras linie, am constatat ca nu a fost nici un noroc, ca mult mai usor ne-ar fi fost daca de toate astea s-ar fi ocupat o firma specializata in servicii funerare. Toaletarea persoanei decedate, daca decesul are loc in spital, se face tot acolo. Erau atat de multe persoane decedate in ziua cand am luat-o noi pe mama, ca nimanui nu ii venea sa creada ca mortii chiar au fost spalati. Apeland la o firma de servicii funarare, iata care ne-ar fi fost avantajele: 

"Va oferim servicii funerare de toaletare a decedatului.Aceste servicii includ operatiunile de spalare, igienizare, cosmetizare, barbierit imbracat, asezat in sicriu.
Servicul de toaletare a decedatului se poate realiza de catre membrii echipei noastre la locuinta dumneavoastra sau la oricare alta locatie recomandata, respectand normele de igiena.Imbracarea decedatului se va face cu obiecte vestimentare puse la dispozitie de catre familie sau achizitionate de la firma noastra.
Ce reprezinta procedura de impachetare?
Procedura de inpachetare se refera la sigilarea corpurilor aflate intr-o stare avansata de degradare si consta in efectuarea tuturor operatiunilor necesare in vederea inchiderii ermetice a sicriului."
"Imbalsamarea reprezinta procedeul medical prin care se
urmareste impiedicarea descompunerii decedatului.Acest procedeu se realizeaza prin aplicarea unei metode artificiale de conservare (injectarea cu substante fluide ).Firma noastra are angajati pregatiti pentru efectuarea acestei operatiuni."
"Manipulare Decedat / Sicriu
Pe tot parcursul intregului proces funerar trebuie asigurat transportul si manipularea decedatului. Angajatii nostri se ocupa cu dedicatie de acest proces indiferent de dificultatea acestuia. Oferim in mod gratuit manipularea decedatului de la locatia indicata de familie (orice etaj) oricarui client care a ales unul din pachetele noastre de servicii funerare
Efectuam transport funerar cu masini funerare autorizate, rapid si fara efort din partea dumneavoastra."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu