espressocafe.ro

vineri, 26 februarie 2016

Sosete albe

A fost o vreme cand toata lumea incalta sosete albe. Era dovada de eleganta. Mie imi placeau mult sosetele scurte, care se terminau undeva la glezna cu o indoitura a materialului. Fie ca inbracam o fustita scurta si incaltam adidasi (nu imi vine sa cred ca am facut asta cu 20 de ani inainte ca mari vedete nationale si internationale sa se bata pe ideea de a purta rochie/fusta si pantofi sport), fie ca imbracam un trening sau blugi, sosetele albe erau nelipsite. Chiar si acum am un buchet de sosete albe pe care le incalt la adidasi. Prin casa nu mai port alb, ca am pisici care lasa par si un caine pe care nu imi aduc mereu aminte sa il sterg pe labe cand ne intoarcem din plimbari. Dar tot nu m-am putut abtine sa nu imi cumpar o pereche de sosete albe de la un second hand. Imi dorisem asa ceva cu multi ani in urma, pe vremea cand prin magazine nu existau. Ce voi face cu ele habar nu am. Le-am incaltat o singura data, prin casa. Iata poza cu dragutele mele sosete albe. Povestea fotografiei o puteti citi in articolul Inadmisibil. :)
Voi purtati sosete albe?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu