espressocafe.ro

marți, 11 octombrie 2016

Extensii de par

Povesteam ieri pe celalalt blog cat de tare am suferit in copilarie din cauza ca maam avea prostul obicei de a ma tunde foarte scurt si foarte des. Tot ce imi doream de la viata pe atunci era sa am parul lung, sa il prind eventual intr-o coada sau sa il las sa curga in valuri pe umeri si pe spate. Nu am avut acest noroc, caci pe atunci nu aparusera inca extensii ce contin par natural. De fapt, nu aparusera nici macar extensii din par sintetic, asa ca singurele momente in care ma puteam bucura de par lung erau cele in care ma jucam cu prietenele de la bloc si imi puneam in cap o pereche de strampi care sa ma faca sa arat de parca as fi avut doua cozi. :D Nu radeti prea tare. Asa erau vremurile, copiii chiar se jucau altfel si nu se jenau sa imite ceea ce vedeau la adulti. Apropo de asta, sora mea a tot tuns din parul unei papusi pana cand a lasat-o cheala. Probabil daca pe atunci ar fi existat extensii pentru coada, as fi cumparat atat pentru mine, cat si pentru biata papusa blonda. 

Din pacate, la noi au aparut destul de tarziu aceste extensii de par, asa ca eu am pierdut startul, insa la cat de rau imi cade parul acum si la cati bani dau pe vopsea, cred ca peste nu foarte mult timp voi incepe sa folosesc. Am vazut extensii de par pana si la barbatii cu inceput de chelie, complexati probabil de pierderea parului. Mi se pare firesc sa ne ingrijim de aspectul exterior si in special de par, caci acesta are fantastica putere de a ne schimba starea de spirit si chiar fizionomia. Daca nu ma credeti, incercati orice fel de extensii de par sua chiar cateva peruci. Veti vedea ca de fiecare data pareti a fi alt om. 





"Stilul de viata modern ne impune mai mult decat ingrijirea traditionala; stilul de viata modern ne impune formarea noastra intr-o societate ce se afla intr-o continua schimbare si dorinta de afirmare, iar acest lucru il putem realiza numai prin incercarea noastra permanenta de a ne defini prin ceea ce alegem sa purtam.
Acesoriile noastre sunt mai mult decat accesorii. Sunt elemente definitorii ale personalitatilor noastre, ale stilului nostru de viata. Acestea vorbesc despre noi inainte ca noi sa spunem ceva, ne definesc si ne intregesc.
Suntem ceea ce alegem sa purtam!
Produsele Bedaboutique fac diferenta
Alege calitatea, alege produsele Bedaboutique
Cumpara online cu incredere !BedaBoutique garanteaza siguranta si securitatea cumparaturilor tale!
Produsele pot fi returnate in termen de 48 de ore de la data achizitiei ."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu