espressocafe.ro

luni, 24 octombrie 2016

Mobila la comanda

De curand am trecut printr-o intamplare care spune foarte multe despre anumiti oameni si despre un anumit magazin de unde poti lua mobila la comanda. Am vazut prin geamul magazinului o piesa de mobilier care s-ar fi potrivit perfect pe unul dintre peretii sufrageriei mele. Stiam ca e vorba despre mobila pe comanda, insa l-am trimis inauntru pe varul meu sa intrebe, informativ, ce pret are respectivul corp de mobila. Raspunsul doamnei e de-a dreptul halucinant pentru mine: aici se vinde numai mobilier la comanda, iar ceea ce ati vazut dumneavoastra face parte dintr-o bucatarie care costa 200 de milioane de lei, bani pe care sigur nu ii aveti. Si a inceput sa rada in hohote privind hainele lui patate de glet, caci tocmai ne repara peretii casei. M-am simtit extraordinar de prost, atat de prost incat m-am jurat ca nu voi cumpara vreodata mobila la comanda de la ei. I-am spus sotului meu ca imi voi lua mobila la comanda de pe VreauMobila.ro, un magazin care isi respecta clinetii si nu ii trateaza de parca ar fi cersetori, cum a facut doamna de la magazinul caruia nu vreau sa ii fac nici macar reclama negativa. Si inca incerc sa imi dau seama cum de mai exista fiinte care judeca oamenii dupa felul in care sunt imbracati, inainte de a afla cine sunt si ce vor. 


Oricum, va pot spune ca ar trebui sa ocoliti magazinul care face mobila pe comanda si care isi are sediul in Malu Rosu, Ploiesti, mai ales daca nu coborati dintr-o masina de fite, nu sunteti imbracati dupa moda de la Paris ori Milano, daca nu afisati lanturi grele de aur la gat si nu umblati cu cardurile gold in dinti. Daca nu sunteti din Ploiesti, ci din Bucuresti si doriti totusi sa va faceti mobilier la comanda, apelati cu incredere la VreauMobila.ro. Veti primi consiliere si suport de la profesionisti, proiectarea si designul va sunt oferite in mod gratuit. Pentru mai multe imagini si detalii legate de pret, modele, materiale si altele intrati direct pe linkul de mai sus. Eu as vrea sa ii contactez pentru ca mi-a ramas gandul la piesa de mobilier vazuta in cartierul meu. Era un soi de raft suspendat, avea forma unui S cazut, era compartimentat si fusese lucrat fix in culoarea mobilei pe care o am acum in sufragerie, deci se potrivea perfect pe unul dintre pereti, ca tot e gol in acest moemnt si nu stiu cu ce sa il umplu. Sa imi tineti pumnii, caci tare imi mai doresc sa am un S rasturnat culoare wenge. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu