espressocafe.ro

luni, 24 octombrie 2016

Modele de lenjerii de pat vesele

O lenjerie de pat nu inseamna numai o carpa buna de aruncat peste locul unde vom dormi, ci inseamna mult mai mult de atat. Ne cumparam lenjerii de pat cat mai vesele, mai colorate, mai pufoase pentru ca in pat petrecem o mare parte a vetii, acolo ne ascundem seara, cand suntem obositi si incarcati de grijile de peste zi, deci e nevoie sa ne relaxam si sa ne incarcam cu energie pozitiva, sa adormim avand ganduri senine. Daca vreti sa vedeti niste modele de lenjerii de pat vesele, ideal ar fi sa intrati pe site-ul celor de la homeX. Este vorba despre un magazin online unde puteti gasi mii de produse la preturi foarte bune, unde puteti gasi modele de lenjerii de pat vesele, in culori care sa va ajute sa va relaxati dupa o zi obositoare. O lenjerie de pat trebuie sa fie din material bun, care nu se decoloreaza la spalat, sa fie destul de racoroasa vara si calduroasa pe timpul iernii, sa aiba cusaturi serioase, sa aiba culori vii, aprinse, vesele, sa se potriveasca bine pe patul in care dormim. Indiferent ce fel de lenjerii de pat va doriti, eu cred ca le puteti gasi in magazinul online homeX. Si mai cred ca e destul de greu sa alegi o singura lenjerie de pat, cand prin fata ochilor ti se deruleaza atat de multe modele si culori vesele. 


Imi aduc aminte de parca a fost ieri. Cand eram copil, bunica mea cumpara numai lenjerii de pat albe si permanent aveam impresia ca dorm pe un pat de spital din acest motiv. Ma uimeau fotografiile gasite prin revistele aduse de peste hotare. Pe acolo oamenii isi puneau pe paturi lenjerii colorate, lenjerii vesele, dragute. De cum mi s-a ivit ocazia, am inceput si eu sa imi cumpar si intotdeauna de atunci mi-am ales modele viu colorate, care sa imi incante ochii si sufletul, sa ma faca sa ma asez cu drag pe pat seara, cand ma intorc obosita si poate nervoasa casa. Acum nu mai merg la serviciu, lucrez de acasa, dar asta nu inseamna ca am renuntat la obiceiul de a cumpara lenjerii de pat cu diverse modele. Chiar de curand am mai pus ochii pe una si abia astept sa imi dau comanda, sa o vad intinsa pe pat. Am avut (si inca mai am) prin sifonier tot felul de lenjerii de pat, unele cu dungulite, patratele, cercuri, unele cu flori primavaratice, altele cu diverse animalute ori cu personaje din desene animate, dar asta nu ma impiedica din cand in cand sa imi reinnoiesc colectia, mai ales cand astept musafiri veniti de peste hotare, cum e cazul zilele acestea. 

Voi cand, cum si de ce va cumparati lenjerii de pat? Si de unde le cumparati?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu