espressocafe.ro

miercuri, 28 decembrie 2016

Detartraj la un cabinet de stomatologie

Una dintre prietenele mele obisnuieste sa mearga, la anumite intervale de timp, la un cabinet de stomatologie, ba pentru cate un control de rutina, ba la un detartraj periodic, ba cine mai stie ce. Intotdeauna vine de la dentist cu cate o poveste, motiv pentru care chiar i-am recomandat sa isi deschida un blog si sa le scrie pe toate, ca nu cumva sa se piarda, mai ales ca are un mod tare haios de a povesti. Eu cred ca orice om care intra deseori intr-un cabinet stomatologic sau care chiar lucreaza intr-un asemenea loc intalneste de-a lungul vremii o multime de oameni, fiecare cu povestea sa. Ce pacat ca prea putini le scot la lumina... La ultima sedinta de detartraj la care a fost prietena mea, o intamplare de-a rasu'-plansu' a inviorat atmosfera din cabinet, iar mai apoi si pe cea din casa mea, cand ne-a povestit. Prietena mea era pe scaunul dentistului, cu gura deschisa, pregatita pentru detartraj, cand pe usa cabinetului de stomatologie a intrat val vartej o doamna si a strigat:


-Domnule doctor, mi-am scapat lucrarea in wc si am tras apa fara sa imi dau seama. Trebuie sa ma ajutati acum, repede, ca nu mai pot merge la serviciu fara dinti in gura. 
Atat medicul stomatolog, cat si prietena mea au izbucnit intr-un ras de nestapanit si cu greu si-au revenit, mai ales ca femeia incepuse sa dea amanunte, sa explice faptul ca are etajera din baie deasupra vasului de wc, ca a atins din greseala lucrarea pusa acolo tocmai in timp ce apasa cu cealalta mana butonul de tras apa. Nu era chiar de ras, caci un om ramasese fara dinti in gura, insa situatia in sine era molipsitor de amuzanta. Femeia aproape ca s-a suparat vazand ca medicul ei stomatolog rade, apoi a inteles ca nu o facea cu rautate. A ras si ea, mai ales dupa ce i s-a promis ca in scurt timp va primi o noua proteza, sa poata manca linistita, sa poata zambi din nou fara sa se jeneze.
Prietena mea s-a intors acasa si ne-a povestit, in timp ce radea cu lacrimi, intamplarea petrecuta in cabinetul de stomatologie. 

Daca aveti si voi asemenea povesti, nu ezitati sa le lasati intr-un comentariu. Daca aveti nevoie de un detartraj sau de orice alt serviciu stomatologic, puteti apela la ClinicaTrident.ro, un cabinet de stomatologie cu aparatura moderna si medici dedicati. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu