espressocafe.ro

miercuri, 28 decembrie 2016

Mobila pentru living

Lucram candva la un patron oarecare. Marea mea mirare (si a tuturor angajatilor lui, de fapt) era ca sotia acestuia obisnuia sa schimbe toate piesele de mobilier pentru living o data la maxim trei ani, iar obiectele cu care decora casa chiar mai des de atat. Am vazut-o, de exemplu, schimband perdelele la numai cinci luni de la cumparare. E drept, avea bani si isi permitea sa cumpere mobila pentru living ori de cate ori ii venea chef. Uneori se uita prin magazine dupa modele mobila living, alteori dadea comanda si primea fix mobila living pe care o dorea. Cred ca noi toate o invidiam in secret pentru ca isi permitea acest lux. Chiar si acum, in timp ce scriu acest articol, incerc sa imi imaginez cum ar fi daca mi-as permite sa cumpar alt mobilier living o data la trei ani? Dar nu, la mine nu ar merge atat de usor, probabil pentru ca reusesc sa ma atasez de lucruri, sa le consider parte din casa mea, din viata mea. Pe post de mobila pentru living ne-am cumparat anul trecut o biblioteca mare, pe un intreg perete, o biblioteca avand mai multe corpuri de mobilier, atat pentru ascunderea hainelor, cat si cu vitrina si rafturi pentru carti. Cum as putea renunta la ea, daca inca imi umple inima de bucurie cand o privesc?


Totusi, pot intelege destul de usor nevoia oamenilor de a schimba ceva, de a aduce noul in casa si in viata lor. Probabil asa se explica faptul ca unii, daca isi permit, isi schimba foarte des mobila living, aleg noi si noi modele mobila living. Sau poate ca sunt genul de oameni care nu se ataseaza de lucruri, oameni pentru care mobilier living inseamna doar niste piese de mobilier care aduc confort si frumusete temporara in living si care pot fi oricand inlocuite cu alte piese, mai trainice si mai frumoase. Ii inteleg, caci si eu ma plictisesc de anumite lucruri si le schimb. Nu am fost niciodata destul de bogata pentru a-mi da seama exact cum as proceda daca mi-as permite sa fac schimbari majore in casa la fiecare doi, trei ani, dar mi-ar placea sa aflu parerea voastra in legatura cu tot ceea ce inseamna mobila pentru living. Cat de des credeti ca ar trebui sa inlocuim un mobilier living cu altul? Si cat de des faceti, de fapt, acest lucru?

Pentru a vedea modele mobila living cu adevarat moderne intrati pe site-ul Kalenda.ro.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu