espressocafe.ro

luni, 27 martie 2017

Femeia eleganta poarta pantofi de piele

Multa vreme am purtat pantofii care imi placeau, indiferent din ce material erau facuti. Daca aveau un model interesant, care sa se potriveasca bine gusturilor mele, imi era de ajuns. Uitam ca uneori imi faceau rani, ca prindeau miros urat, ca se deteriorau prea repede. Rareori imi cumparam, pe atunci, pantofi de piele, caci aveam convingerea ca sunt prea scumpi, ca din acei bani mi-as fi putut cumpara cateva perechi de pantofi lucrati din orice alt material. Cat de tare greseam! O femeie eleganta poarta pantofi de piele, nu din vinilin sau cine mai stie din ce soi de material. O femeie isteata stie ca pantofii de piele se pastreaza frumosi vreme de multi ani, ca nu se rup si nu se strica dupa primele trei purtari. O femeie inteligenta intelege faptul ca nu exista pantofi de piele scumpi, ca e mai scump sa cumpere in fiecare luna cate o pereche de pantofi din vinilin decat o data pe an o pereche de pantofi de piele.


Pantofii de buna calitate nu scartaie in picior, nu se deformeaza urat, stiu sa se muleze bine pe forma piciorului si au acel aer elegant pe care toate il cautam. Pana la urma, trebuie spus ca degeaba ne imbracam cu haine care sunt la moda, degeaba purtam cele mai frumoase si mai scumpe bijuterii, daca in picioare avem pantofi de plastic sau de carton. Niciodata nu vom fi cu adevarat elegante pana in clipa cand vom incalta pantofi de piele, adica pantofi lucrati bine din cele mai bune materiale. Abia atunci femeia va simti diferenta si va intelege ca nu degeaba se spune ca suntem prea saraci pentru a ne cumpara incaltaminte ieftina, fie ca este vorba despre pantofi, fie ca e vorba despre balerini, sandale, cizme, ghete, botine, bocanci etc. De asemenea, bine ar fi ca aceasta invatatura sa le fie transmisa si barbatilor, caci ei au la fel de multe probleme cu incaltamintea. Produse de buna calitate la preturi mici gasiti pe site-ul pantofiplus.ro. Incaltamintea din piele naturala disponibila in acest magazin online este toata fabricata in Romania.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu