espressocafe.ro

joi, 30 martie 2017

Inele din aur si inele din argint

Oricat ar fi omul de sarac, de trist, de singuratic, de simplu, macar un inel pe deget tot poarta. Un inel poate reprezenta o amintire draga, o promisiune pentru viitor, un rasfat personal sau orice altceva. Este adevart, oamenii sunt diferiti intre ei. Unii poarta inele aur, altii aleg sa isi puna pe degete numai inele argint. Putini sunt cei care pot fi vazuti purtand in acelasi timp si inele din aur, si inele din argint. Eu, de exemplu, purtam candva numai inele aur, caci asa erau vremurile si, pentru a epata, oamenii se straduiau sa faca rost de inele din aur, sa vada tot poporul ca isi permiteau acest lux. Primul inel de aur l-am primit cand am implinit 18 ani. Era micut, finut, cu o funda interesanta lucrata din aur galben. Mi-a fost tare drag, mai ales ca il primisem de la mama mea. Cu toate astea, nu am ezitat sa il vand atunci cand m-am decis sa imi cumpar motocicleta.


Mai tarziu, dupa ce m-am angajat si am inceput sa castig proprii bani, mi-am tot cumparat inele din aur, pe care le-am purtat cu placere si mandrie pana cand am inteles ca si argintul este la fel de frumos si de valoros (nu financiar, ci mai mult sentimental). De cum am scapat de aburii arogantei, am inceput sa imi cumpar si inele din argint, care de multe ori sunt mai impodobite cu filigrane, deci sunt potrivite persoanelor carora le place amestecul de simplitate si opulenta. Cu toate ca in acest moment am o multime de inele din aur si o alta multime de inele din argint, eu imi comand in continuare, caci mereu apar modele noi pe care imediat mi le doresc. Este adevarat, a crescut si fetita cumnatei mele, iar asta inseamna ca aproape in fiecare luna, cand vine pe la mine si se mira de frumusetea cate unui inel, ma simt datoare sa i-l ofer in dar, ca o matusa buna ce sunt.

Daca si voua va place sa purtati inele aur sau inele argint si aveti nevoie de un pont, iata recomandarea mea: pe site-ul roxannes.ro veti gasi cele mai frumoase si mai ieftine inele. Modelele sunt absolut deosebite, multe dintre inele au si pietre interesante, in culori vii, care va pot inveseli zilele. In acest magazin online veti gasi intotdeauna inelul potrivit, cel care sa va placa atat de mult, incat sa nu ii puteti rezista. Desigur, daca sunteti ca mine, veti avea dificultati in a alege un singur inel. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu