espressocafe.ro

miercuri, 26 aprilie 2017

Styland Romania

Experienta de viata si faptul ca intotdeauna am fost atenta la cei din jur m-au facut sa observ un lucru - faptul ca pe pamant traiesc doua tipuri de femei, ambele la fel de interesante: exista femei care raman intreaga viata in zona clasica, nedorindu-si sa iasa in evidenta, sa atraga atentia asupra lor prin nimic, care prefera locul caldut si sigur, si mai exista femei provocatoare, care sunt constiente de valoarea lor, care vor sa fie intotdeauna in centrul atentiei. Ei bine, aceste doua tipuri de femei rareori vor putea fi vazute in aceleleasi locuri si tot rareori isi vor cumpara imbracaminte din acelasi magazin. Daca pentru cele din prima categorie am tot scris pe acest blog de fashion, iata ca a sosit momentul sa le vin in ajutor si doamnelor / domnisoarelor care doresc sa se imbrace in modul styland, adica in asa fel incat sa isi puna frumusetea in valoare in orice clipa, sa fie in centrul atentiei, sa se bucure de viata si de tot ceea ce viata ofera. 

Daca nu ati auzit inca de styland romania,
va rog sa dati clic pe unul dintre linkurile din acest articol. Veti gasi un site absolut deosebit, un loc magic unde eleganta isi da mana cu rafinamentul si cu indrazneala pentru a aduce la lumina tinute pe care numai femeile constiente de frumusetea si valoarea lor ar avea curajul de a le purta, tinute pe care, daca le-as fi gasit prin magazine pe cand aveam 20 sau 30 de ani le-as fi cumparat fara sa stau macar o clipa pe ganduri si fara sa ma intreb ce va spune lumea. Bine, trebuie sa recunosc ca eu nici acum nu ma intreb vreodata ce va spune lumea, ci fac numai ceea ce simt eu ca imi place si mi se potriveste. :)

Va invit in stylandstore, dragile mele cititoare. Sunt absolut convinsa ca veti fi incantate de toate produsele gasite acolo si ca imi veti multumi pentru ca v-am atras atentia asupra styland. Am vazut si obiecte vestimentare in stil clasic, insa toate au tente moderne, atragatoare, care mie imi plac mult. Sunt cateva piese vestimentare pe care mai mult ca sigur mi le voi cumpara si atunci voi face un nou articol, sa vi le prezint. Pana data viitoare, va doresc sa aveti spor la cumparaturi daca mergeti la styland romania (in stylandstore, desigur) si sa fiti cat mai indraznete, mai sigure pe voi, mai constiente de valoarea pe care o aveti! Vedeti acolo si ce vedete poarta styland. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu