espressocafe.ro

marți, 3 aprilie 2018

Bijuterii din argint

Nu as putea spune exact din ce motiv, insa intotdeauna mi-a placut mai mult sa port bijuterii argint decat aur, chiar si in perioadele in care, in jurul meu, toata lumea incerca sa isi dovedeasca puterea financiara prin asa ceva. Argintul mi-a dat mereu senzatia ca este ca o femeie discreta, eleganta, rafinata, constienta de frumusetea ei, dar fara a face totusi parada de aceasta. De cand ma stiu am purtat si probabil voi purta pana in ultima clipa bijuterii din argint, indiferent ce alte metale pretioase vor fi la moda in Romania sau in alte colturi ale pamantului. Clinchetul bratarilor de argint ma indeamna sa scriu povesti si parca nici un cantec nu imi pare mai placut urechilor decat sunetul pe care bratarile mele din argint il fac atunci cand misc mainile pentru a tasta, chiar si un banal articol pe blog.

De asemenea, din caseta cu bijuterii de argint nu imi lipsesc cerceii. Multi cercei, in diverse modele, unele clasice, altele extravagante, astfel incat sa pot purta cate o pereche la orice ocazie. Aproape ca nu trece o luna de zile fara sa intru intr-un magazin de specialitate sau pe internet pentru a cumpara o bijuterie din argint, fie ea cat de mica. Unul dintre site-urile mele preferate este cel spre care am pus link in acest articol. Intrati acolo si va promit ca nu veti regreta. O multime de bijuterii argint
va asteapta sa le admirati, sa le apreciati si, daca va plac cu adevarat, sa le cumparati. Mai mult de atat, veti gasi pe site si o sectiune de blog unde sfaturi de tot felul va vor ajuta sa va alegeti bijuteriile in functie de ocazie, de coafura, de tinuta, de trasaturi, de stilul vostru propriu.

Argintul nu este doar un metal pretios care se vinde cu pret mic, ci este tocmai acel metal elegant, care da purtatorului o nota aparte de rafinament, fara ca totusi sa iasa in evidenta strident, deranjant. Pe site-ul recomandat de mine veti gasi o multime de modele bijuterii de argint cum nu ati mai vazut prin alte parti, modele care va vor cuceri de indata si care va vor face sa va doriti, ca si mine, din ce in ce mai multe asemenea bijuterii din argint.


Un comentariu:

  1. Mi se par mult mai practice bijuteriile din argint, poate si din cauza pretului... nu stiu, insa exista atat de multe bijuterii din argint frumoase incat nu are nici un rost sa ma gandesc la cele din aur

    RăspundețiȘtergere